25 Temmuz 2017 Salı

Senya Ichiya Romanesque ve The Visitor Günceli


Selaaam! Bölümleri ancak verebildim. Yaoi dj dün verdi bile. Güncelleri pazartesi günleri vermelerine alışamadım hala. Acaba biz de mi haftanın belirli bir günü versek diye düşündüysem de hemen vazgeçtim bu düşünceden. Çünkü kesin unuturum o gün vermeyi. Başka güne sarkarsa da, gün belirleme işinin bir anlamı kalmaz. Zamanında böyle bir grup hatırlıyorum. Belli bir güncel günleri olmasına rağmen hiçbir zaman o gün veremiyorlardı. Sürekli başka günlere kalıyordu. (Falanca proje geciktiği için güncelimiz filanca gündür diyorlardı) Bayağı bir süre direnip en sonunda sabit gün sevdasından vazgeçmişlerdi. :) Hangi grup olduğunu hatırlamıyorum. Kaç saattir kafama takıldı bir türlü çıkaramadım. Bugünlerde unutkanlığım had safhada zaten. Ama unutmadan güncelimizdeki serilerin editörü Sahra'ya ve son kontrolü yapan Flame'e teşekkürlerimizi sunuyorum. Bu iki güzel seriyle sizleri baş başa bırakıyorum. :) 

Nelka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.